Visuele identiteit (branding)

Logo ontwikkeling

De visuele identiteit van uw bedrijf of branding zijn benamingen die je waarschijnlijk veel voorbij ziet komen. Wij noemen het liever “logo/huisstijl” omdat dit beter wordt begrepen in de volksmond. Een uniek logo is de basis voor een herkenbare huisstijl. Het consistent toepassen van verschillende vormen, lettertypes en kleuren maakt uw huisstijl uniek en schept vertrouwen bij uw doelgroep. Het is daarom van groot belang dat wij de markt waarin je opereert goed begrijpen. Dit doen wij middels een vragenlijst en verzamelen wij informatie om visueel een zo goed mogelijke vertaling te maken.

Logo ontwikkeling:
Het laten ontwikkelen van een logo bestaat uit verschillende onderdelen:

– Concept brainstorm (hierin worden de wensen vertaald naar concept)
– Schetsfase (uitwerken van concept)
– 3 voorstellen uitwerking (3 verschillende voorstellen op basis van schetsen
– Een keuze uit de 3 voorstellen
– Uiteindelijke voorstel + oplevering van verschillende bestandsformaten

Huisstijl:
Binnen de huisstijl draait het om consequentie en herhaling van vorm & beeld. Een huisstijl bevat de volgende onderdelen:

– Visitekaartje
– Briefpapier
– Envelop ontwerp
– Inclusief of exclusief drukken

Vraag offerte aan

Bekijk meer

Website + branding voor maatpakken specialist uit Groningen

  • Grafische vormgevingWeb
Bekijk de case

Branding & online strategie voor Cachet Wonen

  • Grafische vormgevingFotoWeb
Bekijk de case

Kan ik je helpen?

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Benieuwd naar de mogelijkheden? Of heeft u een andere vraag? Bel of mail Melle Sikma:

0611820035 Melle@brandxl.nl

Nu geen tijd? Wij bellen u!


2017 Alle rechten voorbehouden
Made with