Skip to main content

Strategie

Met strategie duiken we dieper in jouw organisatie en bekijken we alle data die we kunnen vinden. Al deze data combineren we met jouw wensen om een gedegen plan uit te werken.

Positionering
Bedrijfsnaam bedenken
Analyse

Je kunt een gespecialiseerd bureau duizenden dollars betalen om een naam te verzinnen die nieuw, trendy, memorabel, relevant voor je branche is en nog niet geregistreerd staat als handelsmerk. Maar als je net begint, heb je waarschijnlijk andere prioriteiten. In plaats van iemand te betalen om je bedrijf een naam te geven, kun je ook proberen er zelf een te bedenken (het is gratis!).

In dit artikel geven we je achttien tips voor het bedenken van een geweldige bedrijfsnaam.

  • Gebruik letterwoorden
  • Maak mash-ups
  • Haal inspiratie uit de mythologie of de literatuur
  • Gebruik buitenlandse woorden
  • Gebruik je eigen naam
  • Pak de kaart erbij
  • Gooi het door elkaar
  • Werk samen met een ander bedrijf
  • Maak gebruik van bijnamen

Branding

Met branding zorg je voor consistentie en herkenbaarheid in de sfeer die jij wilt uitdragen.

Print

Wij gaan altijd op zoek naar het beste print-materiaal en garanderen de mooiste afwerkingen.

Development

Een doordacht design en een geoptimaliseerde gebruikerservaring: dat is het doel.